Mis teeb filmi suurepäraseks? Miks seisavad mõned ajaproovil, teised kaotavad aeglaselt (või pigem kiiresti) oma väärtuse? Mõne filmi puhul on see emotsioon, mille lugu esile kutsub. Mõnikord on näitleja etendus nii unustamatu, see köidab meie tähelepanu. Vahel on film nii visuaalselt uinutav, et seda ei saa unustada. Ma tegin nimekirja 10’st parimast filmist läbi aegade.
Scarface (1983)
Filmi maailmas on palju gangsterfilme, kuid Scarface on lihtsasti enim tsiteeritud. Kuuba sisserändajast maniakaalseks gangsteriks tõusnud Tony Montana lugu on algusest lõpuni põnev . Alguses mootorsae stseen paneb mind ikka värisema. Kui ta saab rohkem jõudu, hakkab tema ahnus temast parimat saama. Ta teeb paar halba otsust, mis viib filmiajaloo ühe parima surmastseeni juurde.
The Notebook (2004)
Täieliku avalikustamise huvides pean tunnistama, et ma pole kunagi filmi “The Notebook” näinud. Tean, et see on suurepärane film, sest iga kord, kui ütlen naisele, et ma pole seda kunagi näinud, proovib ta mind veenda seda vaatama. Põhiline selles filmis on, et poiss armub tütarlapsesse. Neil on lootustandev romanss, mõni konflikt satub nende armatusele ette ja taasühinevad kui mõlemad on juba vanemas eas. See film on latt, kus paljud naised mõõdavad oma meest.
Audition (1999)
Õudusfilme hindan selle järgi, kui palju täispikkasid multifilme pean pärast vaatama, et saaksin magama minna, ja Audition on hõlpsalt 10 toonine film. Lesk pani naisi esinema, et näha kes saab tema uueks naiseks. Ta valib noore ilusa naise, kelle nimi on Asami Yamazaki (Eihi Shiina)…, kes osutub kõigi aegade kõige kohutavamalt psühhootiliseks filmitegelaseks. Yamazaki piinamise stseenid on nii jõhkrad, et neid on peaaegu võimatu vaadata ning rõõm, mida ta oma tööst saab, pole kaugeltki häiriv.
The One Percent (2006)
The One Percent on teine Johnsoni ja Johnsoni pärija Jamie Johnsoni dokumentaalfilmidest, mis kroonivad elustiili, mida 99% -l meist kunagi ei ole. Rikkaks sündinud Jamie annab meile kõigile ülevaate Ameerika mõne jõukama perekonna elust. Jamie isa Jim veedab suurema osa filmist sellele vastandudes. Varsti pärast kunstliku eluasemeturu kukkumist ja Occupy liikumist, mis hüppab välja viis aastat hiljem, on lihtne mõista, mida ta kardab.
Bad Boys (1995)
Te võite vihata Michael Bay, aga see mees teab, kuidas teha meelelahutuslikku filmi. Bad Boys on sõber-politsei film, mis ei saa kunagi vanaks tänu Will Smithi ja Martin Lawrence’i isiksustele. Pilkupüüdvate autode tagaajamiste ja suurejooneliste võtetega täidetud film on see, milles saate istuda ja vaadata igal ajal televiisorist, ükskõik kui kaugel filmi lõik on.
Unforgiven (1992)
Enne kui ta hulluks läks ja toolidega rääkima hakkas, vastutas Clint Eastwood Ameerika kino kõige klassikalisemate läänlaste eest. Filmis Unforgiven mängib ta pensionil olnud püssimeest Will Munnyt, kes laseb oma vanal sõbral Nedil (Morgan Freeman) veenda teda mõnelt haakristilt halastust koguma. Teel kohtavad nad teisi halastus mehi ja paadunud šerifi (Gene Hackman).
Love & Basketball (2000)
Kuigi meestel on raske vaadata palju romantilisi filme, on Love & Basketball meeste sellesse „chick flick” žanrisse tõmbamisel hõlmatud sporditeema. Quincy (Omar Epps) ja Monica (Sanaa Lathan) kohtuvad korvpalliväljakul lastena ning nende armastuse ja vihkamise suhe hoiab nende elu ristumiskohas, sest nad elavad oma individuaalseid unistusi mängides profipalli.
The Hurt Locker (2008)
Sõda. Milleks see hea on? Fantastilised filmid. Hurt Locker on põnevik Iraagi sõja tegelikkusele ja tänapäevasele sõjapidamisele üldiselt. See pole propagandafilm. See ei vali pooli. See keskendub otsustele, millega sõdurid silmitsi seisavad, eriti SFC William James (Jeremy Renner). Hurt Locker on samaaegselt sõjafilm ja tehniliselt mõistlik thriller. Ma ei usu sõda, kuid ma usun, et Hurt Locker on teine kõigi aegade parem sõjafilm, mis näitab igas sõduris nii häid kui halbu.
Inside Man
Võmm (Denzel Washington) proovib rääkida kriminaalsest peaministrist (Clive Owen) parima panga röövi filmis, mis eales filmi lindile pandud. Inside Man’i teeb nii suureks see kassi ja hiire pinge. Loo edenedes saate teada, et see on palju enamat kui keskmine pangarööv. Need kutid ei ole lihtsalt raha järel ja isegi teadmine, et nad saavad sellega hakkama, ei eemalda šokki nähes, kuidas … ja miks …
Mr. & Mrs. Smith (2005)
See on film, kus kohtusid Brad Pitt ja Angelina Jolie. Pole tähtis, mitu korda seda filmi teleris näidatakse, on raske seda mitte vaadata. Tulistamiste, plahvatuste, komöödia, romantika ja rahuliku seksuaaleluga täidetud härra ja proua Smith on spioonifilm, mis pakub kõigile midagi. See ei pane mõtlema; see kutsub teid lihtsalt istuma, vaatama ja naeratama.